Thursday, February 17, 2011

dream high




maaf, kebarangkalian untuk mengupdate blog kebelakangan ini tersangatlah down ... maaf saya bukan suka berblogging , juga bukan fan berfacebooking . namun sekarang saya mempunyai tabiat yang sukar untuk dikikis . haish , skrg ble tgok kat fb rakan2 saya , sumenya macam demam korea macam lagu and drama la tak kire lelaki perempuan . ye saya akui saya juga begitu XP . entah kenapa sekarang membuak2 nak tengok drama korea lagi2 drama yang tgh meletup skrg kat kaca tv iaitu dream high . lantas saya sekarang wajar aja digelar fan beryoutubeing :) . ish , poyo yang amat ayatnya tu XP . bukan apa , drama tu saya tengok dan hayati , berbeza sikit dengan drama korea yang lain . drama diaorang ni kebanyakan tangkap leleh tapi drama ni takde la tangkap leleh mana , sekadar minat2 budk remaja la macammana sangat :) . then , cite ni macam sesuai untuk remaja macam kite je ! eh , tercuri tagline majalah lak XP . sume ada , korg cakap je nak emosi macammana . sedih , gembira , lawak , romantik , musikal , dancing . sume ada weh dalam cite ni . lagipun korg takkan dpt teka dengan betulnya sape yg dapat jadi boyfriend si go hye mi tu . sebab si song sam dong dengan jin guk tu kedua duanya mamat jiwang :) . jin guk lak gorgeous and hensem . song sam dong lak lebih kpd comel and kiut :P . so susah sket nak pilih . tapi kedua-duanya hanya lakonan kan kan kan ? erm cite ni banyak adegan lawak duh . nak kata part yg mana pling best pun tak terkata sbb banyak sangat part yg best oh XP . go hye mi tu pun sgt cantik dri saya ok XP . and then , cite ni macam senang sangat nak paham , tak payah pening kepala nak stat balik tengok ep 1 sebab gara2 tak paham . haha XD i admire this drama so much XP . haish , FULL HOUSE . ko skrg tergugat la dgn kehadiran DREAM HIGH dalam hidup aku ni XP .



ni dah macam high school musical punya poster kan kan kan ?





dalam banyak2 poster kan , poster ni paling aku suka XP






p/s : and saya suka tengok drama ini kerana salah seprg pelakonnya sebijik macam muka admire saya XD . sila termuntah ok XP .

2 comments:

firah said...

best ke cite dream high tuu? teringin nk tgk..

saibah said...

best gile . kak saibah tgok banyak kali . kak saibah dah habis download cite dye dri utube :)