Thursday, March 10, 2011

Contest Me and Hijab - KHUMAERA ISMAIL






salam . rasa macam sekarang nak balik sekolah balik . nak holiday seminggu sume tu kan . belajar kursus ni pun takde cuti langsung . tapi korbankan jugak XP . erm , rasa macam nak join contest pulak . ok , contast ni dicreate by khumaera ismail .







syarat-syarat join contest :

  1. mestilah jadi follower beliau click here
  2. buat entry bertajuk "contest me and hijab - Khumaera Ismail"
  3. letak banner dalam entry dan letak link
  4. letak pic anda memakai tudung
  5. beritahu kenapa anda suka pakai tudung seperti dalam gambar
  6. tag at least 2 orang kawan
  7. tarikh tutup 1/4/2011


and gambar yang saya pertaruhkan adalah:-
-

-

-

-








tadaa :) . ok reason saya suka pakai tudung ni sebab sesuai untuk dipakai dengan pelbagai baju saya . ianya juga tidak tebal . ianya nipis dan labuh . yang penting saya mampu memakainya dalam keadaan menutup aurat :)

saya tagkan kepada
-musfirah
-fatimah arr

2 comments:

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

suke ur tudung!! =)

jgn lupe tgk link list kat http://koleksikhumaera.blogspot.com/p/contest-me-and-hijab.html ok.. =)

saibah said...

thanks :)

ok akak :)